HahahxD<3

Hej bloggen!
Malin har nyss gått hem, vi spelade in en as rolig filmxD hhahaha naraanjaaxD Hahah lite malin å matilda humorxD Imorgon ska jag på gympa 12.00 å sen ska jag på ridning 15.00:D<3 Jag tkr det ska bli as skönt med jullov då man kan ta det lungt utan att behöva tänka på att man har sport när man verkligen nt har lust inte behöva gå till skolan å inte behöva passa tider mm. ALLT e bra med jullov:D<3
Puss o Kram<3


Äntligen snö tänkte man... Men så tittar man ut genom fönstret å då e nästan all snö borta-.-xD<3

Kommentarer
Postat av: malin

haha fy faaan vad vi hade de tkul asså , kolla på min blogg nu för jag har lagt upp videorna nu :D<333

älskar dej !

2009-12-13 @ 21:06:06
URL: http://minimalt.blogg.se/
Postat av: malin

haha fy fan vad kul det var ! kolla på min blogg nu för jag har lagt upp videosarna nu :D

äslakr dej <33:D

2009-12-13 @ 21:08:09
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0