En saknad:(<3

Mickis jag saknar dig något så enormt mycket! Alla våra minnen tillsammans, visst vi har vart "busiga" och gjort dumma saker, men vi ar haft så jävla kul tillsammans! Jag har seriöst det roligaste och galnaste minnena med dig! Hahah vi somnade på en killes båt och så kom han och fråga va fan vi gjorde på hans båt då slängde du i din sko och sa att du skulle hämta den, och för att det inte skulle bli så synd omm dig lät jag dig kasta i min sko ocksåx) De flöt iväg och vi pallade inte hämda dom så vi satt och vinkade till de på bryggan och asgarvax) Eller när alla bah, åh seriöst jävla fjortisar? Vi bah garva, för det va ju det vi ville dåx) Vi höll varandra i handen och kutade ut från bryggan med kläderna på och hoppade i vattnet, alla tyckte vi var galna för vi hade ju skor, smycken ja hela paketet, men vi bara garva! Ja och där tappade vi ett par till skorx) Men vi bah ähh de e lungt vi har ju ändå så mångax)<3 Hahah, våran humor var alltid den bästa vi hade alltid så jävla kul! SAKNAR DIG ENORMT MKT MICKIS SES I SOMMAR GUMMAN!<3


SAKNADEN ÄR ENORM MICKIS<3 snälla sommar 2010 koom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0