Utvecklingssamtal-.-

Hej bloggen!
Idag hade jag utvecklingssamtalxD Det gick bra:)
Jag hade kemiprov idag-.- Jag vet inte hur det gick men jag vet iaf att jag blev godkändxD
Efter skolan åkte jag hem till farmor å farfar de hade brölopps dag så jag åt där å då fick jag löjromstoast oxfile och potatis "gratäng" fast det var ingen "smet imellan potatisarna" Oh glass med blåbär och hemlagad äppelmos i botten:D Så himmla gott:D<3 Sen pluggade jag och gjorde alla läxor efter det åkte jag till gympan men träningen var tydligen inställd-.- menmen... Nu kommer jag vara hemma och bara mysaa:D<3


Jag i profilxD<3


Jag framifrånxD<3


Kommentarer
Postat av: sanna ily

sötnos ily <333

2009-11-24 @ 13:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0