DisneychannelxD

Hahah Sabina ligger och kollar på disneychannel och tycker att det e ass tråkigtx)<3
Jag sitter och skriver och Elin sitter typ och kollar:)<3
Hon sitter och berättar om hennes kinder, hhaahxD<33333
Vi ska typ skrämma hennes lillebror och hans kompis inatt mohhahah:D de e 97:or...:D
Här e några gammla bilder:):

Jag år 2007x)<3

Moa:)<33333 mina kusiners hund:D<3 för 2 år sen:)<3

Hahahx) jag förra julen, jag hade kämpat med den där jävla fågelmatssaken och den andvänds inte ens för att jag hade glömt att göra något att hänga den ix) irreeex)<3

Hejdå Puss o Kram / Matilda:)<3

Kommentarer
Postat av: elle

yeey! haha jag har tagit bilderna(det är därför de är så bra):P

kram elle

2009-10-10 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0