Dissad??xD<3

Hej bloggen igenx)<3
Sabina skulle komma till mej hon bah a men jag e påväg jag kommer om en kvart.
Sen typ nu en halvtimme senare ringer jag henne och då är hon hemma hos malin och färgar louisens hår:O??xD<3 En liten diss där va???xD
Hur som helst är hon påväg nu jag ska rådissa henne, hahahxD men det kommer inte funka för man blir så jävla glad när man e med henne:D<3

Michaela Bruvik jag saknar dej som fan älskling<3 Vad har hänt med oss?<3 förut var det alltid vi<3 på landet när vi alltid fick alla andra emot ossxD Och när vi fick hjälp av den där fulla kärringen?? hahahahxD
När vi låg på johans båt och lyssnade på musik och sommnade, så kommer johan och undrar varför fan vi var på hans båt då kastade du i din sko, och bah jag tappade min sko, och sen så han bah okej... och stack. Sen glömmde du att du kastat i din sko så den hade flytit ut långt som fan så vi bah sprang och hoppade i med kläderna och simmade som galningar efter denxD<333
Hahah alla minnen med dej är obeskrivliga jag ÄLSKAR dig gumman<333 På höstlovet ses vi säkert på landet fan vad jag ska ta vara på den tiden tillsammans med dej<333 Så jävla synd att vi bor så långt ifrån varandra:( men landet där bor vi fan grannar:D vi ses älskling jag kommer alltid att älska dej<333333333333


JagxD Flexade fötterxD hahahX)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0