håltimme

heeej bloggen <3
har nyss lekt pluggis och typ gjort lite läxa, men det blev för tråkigt så jag och malin gick till datasalen. nu sitter vi här och har tråkigt istället ^^ aja, det är andå tråkigare att göra läxor änatt sitta och roa sog vid datan :) efter håltimmen har vi typ kemi eller fysik, orkar inte bry mig så mycket just nu, är helt jävla slut, det är ju våran senaste dag idag. Matilda slutar när jag börjar på min sita lektion så hon slutar ca 1 timme innan mig, surt som fan x) men aja, nästa termin så slutar jag tidigare. Men ska dra nu för datasalen är bokad -.-' men bloggar mer senare, ska kanske vara med nga vänner så skriver om det.
pööösh och kraaam / Tilda
(inga bilder kommer nu, det kommer sen) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0