Hej:)

Hej bloggen!
Idag har jag inga planer vad jag ska göra än iallafall...
Tilda och jag är vänner nu, men tilda kommer nt komma tillbaka till mmaattii.blogg.se tror jag...
Jag ska typ hyra film med mamma ikväll:)<3
Igår så hade sandra sitt "kalas" efter skolan kom marianne (sandras mamma) och hämtade oss en åkte vi till ett klätter ställe!:D Vi klättrade i 2 timmar, det var skitkuul men jag har sån jävla träningsverk i armarna!!
Jag har ätit frukost för typ en halvtimme sen jag åt amerikanska pannkakor så jäklagooooott!!!:D
Men jag ska gå nu!
Hejdå Puss o Kram / Matilda<3:)



Kommentarer
Postat av: tilda

heej gumman <3

taru med tröjan till skolan på måndag? :)

pööösssh

2009-10-17 @ 20:17:12
URL: http://vaackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0