stallet + kusse

heeej bloggen :) <33
nu har jag kommit hem från stallet. min 1,5 åriga kusin kom med :) han är ur gullig och tyckte att det var jätte kul i stallet bland alla djuren. red ut med min faster. det var jätte kul och mysigt :) just nu kollar jag på tv, men vet inte vad som går så sappar runt lite, hoppas jag hittar nått bra *tänker*. åkte inte til täbban idag, eftersom att det blev så sent i stallet. men hoppas det går imorgon, vill verligen kolla på kläder. ska snart äta, är vrålhungrig, hoppas det blir nått gott. nu ska jag nog borsta den lilla katten och kolla på tv, hittade The simpsons på 6:an x) så bye bye
pööösh och kraaam / Tilda <3

hittade nga bilder på kattungarna i stallet :)söta va?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0