Bilder från myskväll med bästa tjejerna:D<3


Klicka för att stänga bilden
Vi hyrde American Pie och...
Klicka för att stänga bilden
The eye ( minora som modell bakom)
Klicka för att stänga bilden
Hahah jag minora och malinxD<3
Klicka för att stänga bilden
Hahah jag och malin i en liten tvångstanke fajtxD
Klicka för att stänga bilden
Tilda och Minora<3
Klicka för att stänga bilden
Mysigt värre<3
Klicka för att stänga bilden
Vi hade inte ätit något ur skålarna och även fast man inte vill erkänna så måste jag väll berätta min lilla hemlisxD Från vänster: Malins MINXD hahah jag har mest av alla jueXD TildasxD nästan lika tjockiis som jag och sen nyttighets freaket minorasxD<3333

ÄLSKAR ER<3 Från vänster: Minora Jag Tilda Malin

Mysigaste myskvällen med er tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0