Fortsättning följer på Thailandbilder:D<3


Smilianisland paradis ö<333

Jag smilianisland<3 SERIÖST KOLLA VATTNET PARADISVATTEN!<333333333

Jag och elin solar<3 smilianislands<3 sanden var som potatismjöl!:D<3

smilianisland<3

Jag i vattnet smilianislands<3 Vattnet är så klart att man ser mina ben under vattnet nästan lika klart som över vattnet<3

Jag badar och får en våg över migXD:D<3 smilianislands

Jag smilianislands<3

Jag<3

Jag<3 smilianislands

Jag<3

Jag och elin<3 smilianislands

Jag och elin<3 smilianislands

Mamma<3

Elin<3

jag och elin<3

Jag och elin

Elin pappa och mamma<3

Elin<3

Jag och elin<3 elin oseriösxD<3

Familjen<3

Påväg upp för donald duck bay<3

Utsikten från donald duck bay när man var där uppe var det nästan läskigt högtxD<3

Jag och pappa uppe på donald duck bay<3

Jag uppe på donald duck bay<3


Påväg igenom stenarna hahah fick typ cellskräckxD<3

Donald duck bay<3

Vi beställde in massa mårätter thaimat SUPERGOTT!<3

mer shopping<3

pappa<3

Familjen<3
Det där blev sista bilden av alla bilder<3 NJUT för det här hr tagit LÅÅÅNG tid att ladda upp<3 tips till folk som ska till thailand åk och snorkla på smilianislands det e verkligen värt det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0