VÄRT ATT LÄSA! xD :D

Sandra o jag stack till en skolgård och där träffar vi en kille i sandras gamla klass jag har aldrig träffat han men vi ropa på han o han kom. sen kom en annan kille som hette max som va från canada och prata bara engelska. jag tyckte att han va jätte snygg o så och det sa hans kompis till han xD

a iaf när vi skulle gå så sa max ba: haha klart att ja kan svenska jag har bott här i 2 år ville bara se ifall ni prata bakom ryggen eller inte xD och sandra o ja sa typ åinsamt å sandra ba tönt -.- på svenska o massa sånt xD Fan va sura vi blev xD
men vi ska träffa de nån annan dag! xD :D 
Pussar <3

Haha cp xd älskar dej sandra <3
Nästa gång vi ser max då jävlar xD <33

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Om du vet ngt mer om honom, går han i engelska skolan & heter typ wassen eller ngt i efternamn? x) isf vet jag vem det är :)

2010-06-12 @ 22:37:17
URL: http://hejsfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0