Sabina gästbloggar ! ;D

heeej bloggen XD så inte jag att skriva i en blogg XD men men tilda pluggar nu efter två feta glasstrutar hon proppat i sig (haha ja me ^^) så vad ska jag göra då? jag skriver lite här XD
så här går det till när tilda pluggar och sabina sitter vid datan XD haha helt normalt eller?

haha jag måste vara helt tyst! XD oj hon kom på mig jag råkade sjunga på en låt för tredje gången :P
TILDA: aaaaaaagaaa!!!! aj nu fick jag en vindruva kastad i huvet :P galen kvnna!
haha nu sjunger tilda på en låt jajaj då tar jag vell chansen och sjunger med.
TILDA: haha vet du vilken jag menar haha, hon tystnar men inte jag.
TILDA: har du probem unge!!!
haha tilda sjunger igen!!! :D jag med :D
mat krig! vindruva igen XD gaaalen kvinna!
nu  grubblar hon för sig sjäv Hmmm... vad står det egentligen!
TILDA: gaaaa ta upp den där!
själv e man tyst :P

snart händer vell något mer anatr jag så håll ut! :D

TILDA: asså jag ser inte vad jag skrivit =/
TILDA: ne nu går vi ut nu orkar jag intte mer!!!!!

haha lata tilda och jag går här ifrån :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0