Desperate housewifes!:D<3

Hej bloggen!
Kom nyss hem från min gympa träning:)<3 Det var hopp idag:)
Såg precis Desperate housewifes:D det e så jävla braaaaa:D<3333
Jag längtar skiit mycket till helgen:D<3 På fredag först Malins tjejkväll och sen min och Tildas fest:D<3 Kan det bli roligare???:D<3 Jag ska få en ny dator:D<33333 Jag ska köpa en laptop:D Jag vill ha en rosa:)<3 Men om inte det finns blir det väl orginalx)<3 Är det någon som vet om det finns vita lösögonfransar???x) Svara gärna i komentar om ni vet det:D<3 Juste vi har fått låna farfars laptop så nu har vi en data på 4 personer tills jag får min datax), men då kan jag iallafall skriva litegranna:D<3 Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jag skulle vart med Amanda men hon kunde inte:(<3 Så jag får se vad jag hittar på:)<3 Jag ska läsa en bok sen som as många har tipsat om som heter Hungerspelenx) Nån annan som har läst den? Isåfall var den bra?? Jag håller på att läsa eclipse (tredje delen i twilightböckerna) Men jag tycker att den är jätte seg att börja med så jag pallar liksom intex) Dagens outfit var:
Blommigt linne: H&M
Vit kofta: H&M
Svarta jeans: MQ
Kan inte lägga upp bild för har inga bilder på den här datorn.
Men jag ska gå nu Hejdå Puss o Kram / Matilda:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0