förlååt xD

jag har inte hunnit skriva! ;o
Igår ava iallafall as myys! först åkte jag till stallet å red min söööta polle!!! älskar dig atilla<3 haha sen så provade min mamma rida! hahah jag ledde  runt henne ett tag sen skritta hon själv å sen så sprang jag med å så travade hon! :D hah as kuul! :D
Puussaaar <3
faaan jag har elins data jag som tänkte lägga upp lite bilder men aja det blir senare!
Pusssaar på minaa söta bloggläsare som läser min blogg även de dagarna jag inte skriver! 
men jag ska bli bättre sötnosar!

Och ikväll ska ja va me sandra! guess what? vi ska BADA i sjön! :D xD <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful tjej på bilden tycker jag hihihihi

2010-05-26 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0