Bus eller godis!x)

Hej bloggen!
Idag kom jag hem från landet, jag var där med Sandra Werner:)<3 Vi hade det bäst!:) Det var så mysigt:)<3<3<3 Vi kollade klart på hela gossipgirlboxenx)<333
Snart ska jag på middag:) Sen ska jag vara med Alma Sabina och Freja:) Vi ska gå bus eller godisx) Jag orkar inte men de ville de och hellre det än att vara på en tråkig middag-.-x)
Nu sitter jag här hemma hos Malin och skriver:)<3 Vi ska skrämma hennes lillebrorsa och hans kompis:)<3
Snart kommer min syrra och ska hämta mig med hennes moppe:S tycker inte om att åka på sånt:S
Men jag skriver mer imorgon för det kommer väl knappast finnas någon data jag kan sätta mig och skriva på under middagen-.- Jag skulle fått åka med Malins familj på thaimat men såklart ska jag på en trååkiig middag-.-
Aja nu ska jag skrämma Malins lillebror:)<333
Hejdå Puss o Kram / Matilda<3:)


Hahahx) början av 6:anx)<33 Älskar er tjejer M*3 föralltid:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0