dagen

heeej igen bloggen! <3
idag efter skolan så gick jag, matilda, minora och malin till en park vid mig.. och typ gungade på en as stor gunga, var kuligt x) gungade jäkligt högt.sen typ tog vi massa bilder och när malin skulle skicka dem till mig så fick jag typ damp, för dem började skratta och så (kanske lite stressad) men det var iallafall jätte kul. har köpt en chokladkaka och ett paket jordgubbs tuggumin som jag ska proppa i mig snart, men först ska jag äta lite pannkakor och glass :)
har inte så mycket mer att skriva har inte gjort så mycket idag, men hoppas det blir lite mer ikväll efter jag kollat klart på idol och lite sånt.
pööösh och kraaam / Tilda

här kommer MASSA bilder som vi tog idag i klassrummet och vid den gigantiska gungan ;D:

haha x) dubbelhaka x)
hmmm..... dem bilderna på den gigantiskagungan laddades inte upp :S
laddar upp dem imorgon ;) <333333

Kommentarer
Postat av: ivar joh´zen

vilken najs blogg gillar det du skriver även fast jag inte känner dig men kommentera min blogg också isabellasson.blogg.se . jag gillar din design den var

2009-10-09 @ 22:25:22
URL: http://rhwdfhw
Postat av: Matilda:)

Tack så mycket(aa)<3

Det är 2 personer på denna blogg:)(a)

2009-10-09 @ 23:35:06
URL: http://mmaattii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0