LIVRÄDD!

Jag låg här i min säng och kollade lite bloggar å så. Sen så hör jag att det knackar på dörren. Och jag får panik och Elsa och nikki skäller (hundar) och jag vågar nt öppna å så kollar ja ut genom fönstret och där står det en stor svart bil. Och ja ba OMG!!!! Försöker ringa till pappa 4 gånger men han svarar iinte. Sen slutar det knacka men sen 2 min senare så bankar det på dörren å samma bil e där men ja sa buss på till elsa (schäfer) så hon börja gapskälaa och bilen försvann. Jag ringde pappa i panik han kom hem men åkte sen. Sen nu för 15 min sen kör samma bil förbi på gatan det va 2 män i och ja ringer pappa  å han kommer hem men åker sen så jag ligger här på helspänn och e livrädd! :S


I´m so fucking SCARED!!!! :S

Kommentarer
Postat av: Sabina

töönt! :P du vet att de e helt normalt att plinga på och om ingen öppnar stanna kvar och vänta tills någon kommer. :) haha kansboll!!

2010-03-16 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0