Hahah najjs eftermiddag! :D<3

tjaaa!!
Efter skolan så va ja me william felix minora malin sara och den STÖRSTA tönten i vår gammla klass. Han heter alexaner bläääh. Aja iaf vi stog å snacka me han han e så jävla skum! xD Sen skulle jag gå o håmta min hund å alexander ba komigen ge mig en kram jag baa ehhmn neej jag har bråttom :S Han ba okej. Och han e verkligen TÖNTIG!
 A iaf när jag gått så sa wiliiam - alexander visst e matilda söt? Han ba kanske. William : jo men visst e hon jätte söt? Alexander ba ja, och william ba e du kär i henne han ba .... ja
ÅÅÅÅ han e såå äcklig! Sen kom ja tillbaks iaf å de försökte få mej att krama alexander men dum som jag är så gjorde jag det inte ALDRIG i livet! Sen stack alexander och vi andra snacka om honomxD hahhaah ajaa det va as kul iaf ! xD <33
Pussaaar

Bild tagen från minoras facebook hoppas det va okej!! (glömde ta bilder)
Från höger: Alexander blääääääh, Felix :), William :) o Malin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad du är elak!!

tänk om han hittar din blogg via någon sida, t.ex facebook.

tänk dig om någon skriver så om dig på sin blogg. skulle inte du bli ledsen? och särskilt om du gillar den personen!!!!

jag kanske ska skriva så om dig nu när du har gjort så mot honom. du vet ändå inte vad min blogg heter!!

2010-05-27 @ 17:50:31
Postat av: Anonym

egentligen menade jag inget illa. den sista raden skrev jag för jag blev irreterad.

var inte meningen att det skulle bli en "läxa upp" kommentar.

2010-05-28 @ 08:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0