Borta bra men hemma bästxD<3

Hej bloggen!
Nu har jag precis kommit hem från Minora:D, det var skitkul!
Efter skolan åkte jag och Sandra och köpte present till Minora. Jag köpte 2 nagellack och ett linne och Sandra köpte 3 nagellack och en choklad anisktsmask:D
Sen skulle vi gå från shoppingen till Sandras lägenhetsområde, det var så jävla läskigt för det var helt kolsvart och sen så sitter en fullgubbe på en bänk å sluddrade: Hejsaaan tjejer, kom å sätt er! Och då fick vi typ panik å börja springa och han bah hallå! hahahah aja det var skit läskigt iafxD Men så fortsatte vi gå å så kom det en vit volvo å då blev vi lite rädda (haah fjantigt men det var kolsvart!) Sen så gick vi en bit på en gångväg med typ skog omkring sig å Sandra bah vad e det där som fladdrar??:O Då satt det 3 meters toaapper uppsatt högst upp i ett träd och när vi gått där några timmar tidiggare satt det inte där, så vi höll varandra i handen och kuta allt vad vi hadexD, sen så står en asläskig gubbe längre fram och Sandra får panik och springer utan mej och då ska jag komma ikapp henne men då tappar jag en tröja jag hade i väskan brevid gubben:O Så jag var tvungen att stanna exakt brevid honom!:O Men sen gjorde vi oss iordning sen så gick vi till bussen och åkte hem till Minora:D Och nu är jag hemma:D Det har vart en underbar dag idag!:D Oj shit långt inläggxD men erkänn det var kul att läsa??xD<3
Hejdå Puss o Kram / Matilda:)<3


Såhär såg jag ut ikväll:)

jagxD

Outfit:
Lila T-shirt H&M
Vitt linne H&M
Strumpbyxor Ingen aning vart de kommer ifrånxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0