Dåligt uppdatering:(

Hej bloggen!
Har inte skrivit idag typ med det är bara för att direkt efter skolan åkte jag bussen och shoppade med Sabina och efter det skulle Malin ha sin tjejkväll och först skulle vi bowla sen åkte vi hem och åt sen kollade vi seriöst på den äckligaste skräckfilmen:S Jag har vart hes hela höstlovet och det hade äntligen gått bort, men efter filmen så är jag hes igen bara för att jag skrek så mycketx)
Men jag ska försöka skriva jätte mycket imorgon men det kan bli lite svårt för att det är imorgon jag och Tilda ska ha våran fest:D<3 Men jag ska skriva så mycket som möjligt!:)<3 Jag kan tyvärr inte ta bilder från festen imorgon:( För att min mobilkamera funkar inte och min kamera har fullt minne och jag har ingen data att ladda upp bilderna på:( Men Tilda tar säkert bilder:)<3


På bowlingen kom Minora först sen Sabina senbRebecka sen Jag sen Sara och sist Malinx)<3 Tack för en super trevlig kväll tjejer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0