Ny jacka och bh!:D

Hej bloggen!
Kom precis hem mamma och jag har köpt en skit snygg jacka till mig:D<3 Det är en svart dun i nike:D<3
Vi gick och kollade på datorer och han i affärn typ lurade ossx) han bah om man vill kunna spela sims 3 så måste man minst ha en 17 tummare! Och vi bah vaa? För jag menar vem vill ha en blaffa som 17 tummare den är ju enorm! Så nu gick pappa in på datan och kolla och man kan ha sims 3 även om man har en 12 tummare! Man bah men palla att han lurade. Våran datatekniker bara garva när han hörde vad försäljaren sax) Så det blir en 15,6 tum eller 15 tummare. Snart kommer farmors och Farfars schäfer Elsa:D Hon ska bo här med oss i en vecka tillsammans med min hund:D<3 För att farmor och farfar åker utomlands och ska roa sig medans jag får vara i skolan och göra en massa jävla prov-.- Men det är kul för deras skull:) Och så ska det bli mysigt att ha Elsa här:)
Hejdå Puss o Kram / Matilda:)<3


hahhah jag ful??:)


Kommentarer
Postat av: Freja

oj det där är väl hos mig:O?<3

2009-11-04 @ 20:39:26
URL: http://ffrree.blogg.se/
Postat av: Matilda

Eömm, jag vet inte? vi kanske var där:) jag tror det:)<3

2009-11-04 @ 20:46:00
URL: http://mmaattii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0