ONT!

Hej bloggen!
Idag så skulle jag vara med Tilda men jag mådde så jävla dåligt vilket jag gör nu (biverkningar av sprutan) När jag kom hem gjorde jag varm choklad och macka och yougurt med flingor och banan. Jag gick och la mig i sängen och åt och satt vid datan samtidigt. Men sen orkade jag inte sitta vid datan längre, så jag försökte sova men det gick inte så bra... för jag har så jävla ont i armen! Klockan halv 7 ska vi få gäster, vi ska äta hemgjord pizza:D Men nu ska jag försöka sova igen Puss o Kram hejdå! Juste jag kom på idag hade jag historia prov det gick jätte bra!:D


JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Minora

Den dära bilden var inte okej!!!!!

2009-11-16 @ 16:54:07
URL: http://minimalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0