Popcorn:D

Hej bloggen!
Jag har så jäävla ont i armen!
Nu har jag suttit vid datan i typ flera timmar men jag har inget bättre för mig för vi har ju gäster och Elin är med hennes kompisar så jag får sitta här och tråååka mig vid datan för efter ett par timmar är det verkligen tråkigt att vara inne på datan + att ingen är inne på datan mer än jag så jag har ingen att snacka med heller-.-
Imorgon ska jag vara med Sabina och Camilo:) Vi åker antingen in till stan eller så är vi här hemma.
Jag ska typ sätta på Bring it on, jag älskar de filmerna!:D
Jag ska få popcorn och kanske äta glass:D
Hejdå Puss o Kram / Matilda:)<3


Skriver mer imorgon Puss o Godnatt!:)<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Martinelle

Hej :) Vilken fin blogg du har! Har Elin också en blogg? <3

2009-11-15 @ 13:56:58
Postat av: Matilda

Tack så mycket!:D<3

Nej Elin har inte en blogg.<3

2009-11-16 @ 17:44:02
URL: http://mmaattii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej ;)<3

2009-11-21 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0