Sandra sööt:D<3

Hej bloggen!
Nu har jag inte skrivit på ett tag men asså jag har faktiskt helt enkelt inte haft tid;( men jag lovar det ska det bli ändring på, men bara om ni fortsätter läsa!:D<3
Idag har jag vart med Sandra.W sötn!:D Vi åkte bussen hem till Sandrasen så "lekte" vi i parken, sen så åt vi mellis och kollade på Americans Funniest Homevideos!:D Det e så jävla bra:D! Sen flummande vi och ritade oss i paint men sandra förstördex) ahahhaxD<333
När jag kom hem satt jag vid datan sen somnade jagxD sen så åt jag oh nu sitter jag här igenXD Snart ska jag väll ta fram mina skolböcker och plugga-.- jag ska plugga kemi, svenska och spanska-.- Hahah jag fattar inte att foki tycker att plugg e kul, önskar att jag också tyckte det så skulle det inte va så himmla TRÅÅKIGT!-.-
Oj nu blev det alldeles för långt men jag har mycket att skriva nu efter som jag inte skrivit på JÄTTE länga:*(<33
Men nu ska jag gå Puss o Kram / Matilda:)<3

<
Jaag:D<333 Glöm inte att komma tillbaka och läsa senare/imorgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0