sry!

Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering!
en jag har typ inte kunnat skriva för jag har så jävla ont i armen efter svininfluensasprutan:S Det gjorde on i sticket men inte så jätte on när den satt i fast det kändes äckligt såhär obehagligt, jag var LIVRÄDD! och innan jag tog den satte jag mig hos några killar i klassen och tänkte sällskapax) Och en halvtimme innan jag skulle ta den satt de och sa att om man träffar fel nerv så dör man och att det var fler som blev cp än vad folk fick svininfluensan så jag hade värsta panik! Så jag gick in å bah kan man dö om man träffar fel? DE bah nej men lilla gumman det ska du inte tro. Jag: Jag mår lite illa och har ont i huvudet för jag e så himmla nervös Sjuksköterskan: Jaha men då ska du få en dextro här av mig. Jag fy fan vad läskigt! Sjuksköterskan: nej då, nu stucker jag! STICK! aajjjjj det gjorde ont men det gjorde inte ont när den var i eller bara när de spruta in de sista! Men det känns skönt att vara imun nu!


Jag med mitt sprutplåster på armenx) Stackars mig! Jag kan inte röra armen!!:S

Kommentarer
Postat av: elle

stsckars dig:) jag fick oxå någon konstig biverkning av sprutan:/



kram kram

2009-11-19 @ 19:50:13
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0