Grattis till min älskade kusin! :D <3

Idag fyller elin år! 15 år är du nu älskliing :D <3

Jag älskar dig och du är en av få som jag verkligen
kan berätta nåt för och veta att du inte kommer
säga det till nån. Du betyder så otroligt mycket
för mig! Det är tomt när inte du är hemma hos
din pappa. Vi kommer vara vänner för livet så
är det bara och jag är så otroligt glad över det!
jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig
och kommer alltid finnas här för dig!
Ha en bra dag gumman ! <3


Kommer alltid älska dig vad som en händer<3

besök även hennes blogg!
hallonflickan.bloggagratis.se


Kommentarer
Postat av: elle

fint! älskar dig med kusse!!! tack så fint du har skrivit! <3 :D



Kram E

2010-08-18 @ 13:14:17
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0