Hello

han inte skriva igår för jag va ju faktiskt på elins tjejkväll!
Det var super mysigt först åt vi middag och efter det så typ prata vi och sen öppna elin presenterna och så åt vi godis och så. sen kolla vi på film och så bäddade vi med alla madrasser på golvet men det sluta med att jag elin och louise typ delade på elins madrass xD <3

ajaa och sen så va vi uppe till typ halv 6 ! xD det va sjukt kul! :D <3

Tack för att jag fick komma elin hoppas du blev glad för presenten! :D <3
Pussar <3


I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: elle

oj vilken ful bild!!haha <3



jag blev så glad "snuttegumman" ;D tack så mycket för allt!! hmm... jaa och så var det ju just den biten med MIN madrass som jag inte riktigt förstår....



<3



Kram E

2010-08-21 @ 14:26:51
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0