THAILANDSBILDER!:D<3


Jag utanför vårat rum<3

Stranden på vårat hotell<3

Jag vid en palm<3

Strandresturangen på hotellet<3

Min syrra på hotellaltanen<3

I hotelltaxin som körde runt en på hotellet:D<3

Phiphi islands<3

Mamma<3

Shopping<3

Mer shopping<3

Hahah jag vid poolen fuckface§xD

Jag i poolen med stranden och havet bakom:D<3

Jag och syrran i poolen:D<3

Syrran i poolen:D<3

Jag å syster i poolen<3

Hahah min syrras och mitt lilla lyftxD<3

Jag och min syster vid poolen:D<3

Jag på stranden<3

Jag vid lilla poolen<3

Jag och Syrran (elin)

Jag och elin

Hahah jag och Elin på resturangenxD<3

Poolen<3

Jag i poolen<3

Jag och pappa<3

Mamma<3

Mamma pappa och elin utanför en resturang<3

Mamma och pappa vid en buddastaty<3 finns sånna nästan överallt i Thailand

Stranden påväg till middagen<3

Stranden havet och himmlen<3

Drink:) går tyvärr inte att vrida den så ni får själva vrida på huvudetxD<3

Jag ochc elin vid resturangen<3

Stranden<3

Elin och jag med en jätte snäll och söt thailändare<3 alla var otroligt trevliga där:)<3

Vi köpte en luckybaloon:D<3

Jag och pappa<3

Mannikyr på stranden<3

Vi köpte lite smycken på stranden<3

Havet<3

elin i poolen<3

Resturang<3

Shopping<3

shopping<3

jag och pappa spelar strandboll:D<3

Pappa<3

jag elin och våra milkshakes:D<3

Ännu mera shopping<3

Shopping<3

Mot nästa hotell från koh lanta till phuket<3

Jag på stranden (den nya stranden på phuket)

Mamma och elin<3

Elin och mamma<3

Jag och Elin<3

Vi och en jätte trevlig thailändare:D<3

Jag vid poolen<3

Jag som sitter och solar vid poolen<3

Jag elin och pappa<3

elin jag och pappa<3

Elin<3

Smilianislands<3! för snorkling<3

Pappa behöver datan ett tag men jag har alla bilder från smilianislands kvar så jag har sparat det bästa till sist!:D<3 Kolla in senare då kommer de bästa bilderna! NJUT av de här sålnge för de har tagit mig 1 h 30 min att blanda ibland alla bilder!
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: malin

åhhhh vad fina bilder matti ! <333333333333333333333333333

äslakr dej

2010-01-27 @ 21:00:03
URL: http://minimalt.blogg.se/
Postat av: matilda

TAACK<3 men kolla igen på de nya bilderna de e de finaste<3

2010-01-27 @ 21:53:45
URL: http://mmaattii.blogg.se/
Postat av: Bellz

ÅÅ vilka underbara bilder, man önskar verkligen att man var där nu! :)

Var ni möjligtvis på Kho Lanta? Det liknande där vi va ^^

Ha en bra dag, Bellz :)

2010-02-10 @ 16:36:44
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0