Solat hemma hos ella snart bada hemma hos sabina! :D <3

Tjaaaa!
Jag har vart hemma hos ella hemma hos hennes mamma! Vi solade på hennes balkong och jag blev faktiskt jättebrun jämfört med va ja var innan! Jag ska snart äta sen ska jag hem till sabina och bada i hennes pool! :D <3
Hhahahahahahaa nyss lurade jag elin så här blev det!
hhahahxD
Jag sa nyss till elin att hon va gul på armarna, och så sa jag meen guud elin jag tror du har gulsot!


-har du ofta ont i huvudet?
-aa
-känner du att de kiliar lite i håret?
...-m lite just nu... (?)
-SHIIT, du har GULSOT
-kan man bota det :S
-a man blir nersövd och så får man en spruta..
- kan man dö?
-m
-kanske ska säga det till mamma då!

HHAHAHAHAA elin e så BLOOOND xd


Hahah elin nyss: varför tog du datorn?
- du skulle ju städa köket medans mamma hämtar din balklänning?
- SHIIIT JUSTEE!!

Hhahaha vad har ja för syster? xd tur att hon har en så fantastisk lilla syster då!


Hhahha här har ni henne elin den korkaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0