Holaaaa:D<3

Tjaa!
Idag har jag varit med tilda och shoppat jag köpte en supersööt kjol på bikbok och igår köpte jag en underbar kjol på gina :D <3

Till de lite mer tråkiga nyheterna:
Jag fick tillbaks mitt matteprov idag och jag fick underkänt och måste göra fucking omprov ;@
Jag har piss ont i mitt knä så att jag inte kan köra ordentligt på gympan + att ja måste köpa ett knäskydd imorrn.
jag har tappat bort min bikina å måste hitet den;@ !!!!!!!!!!!!!!!!!

De roliga nyheterna :D :
Imorgon drar ja på gympaläger :D så ja kommer inte skriva fredag lördag söndag, elle rkanske lite på fredag å lite på söndag!
Det är melodifestivalen på lördag:D<3


Btw min syrra har målat mina naglar jag lägger upp en bild :D<3


Suddig bild men man ser nästan iaf xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0