jag har märkt att jag e så jävla mkt starkare än dig. jag ska fan inte gråta något mer för dig för jag ska släppa dig nu du kan inte komma och stoppa upp mitt liv. sluta håll på som du gör om vi ens ska ha kvar kontakten? visst jag har det som roligast och bäst när jag är med dig men så fort jag r ifrån dig mår jag så jävla dåligt det gör ont i hjärtat när jag hör någon lugn låt jag kan inte göra nånting utan att ha ont eller tänka på dig. Men nu har jag bestämt mig jag kmr inte höra av mig för jag vill inte ha förväntningar för har man inte förväntningar kan man inte heller bli besviken. hör av dig till mig jag kommer bli sjuukt glad men jag kommer sluta hålla på själv och ringa känns barra som att jag stör... men kom ihåg att jag aldrig kommer glömma dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0