men åååhh människa chilla? -.-

Anonym om Hahah najjs eftermiddag! :D<3:
fy vad du är elak!!
tänk om han hittar din blogg via någon sida, t.ex facebook.
tänk dig om någon skriver så om dig på sin blogg. skulle inte du bli ledsen? och särskilt om du gillar den personen!!!!
jag kanske ska skriva så om dig nu när du har gjort så mot honom. du vet ändå inte vad min blogg heter!!

Svar: jodå nu vet jag vem du är tittat dit ip nummer ;) vet tom vart du bor ;) Hahah skriv om mej i din blogg ;) så blir man ännu mer famous ;) hahaah jag lägger nt ut min blogg på facebook? xd Sluta läsa min blogg om du tkr att jag e så hemsk? xD jag lever livet något som du borde prova bnågon gång? -.-

Sånna här komentarer e så onödiga? -.- ska ni komentera komentera nt sånthär?
elaka kommentarer ser jag som avundsjuka -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

i know , så onödigt ! <3

2010-05-27 @ 21:23:23
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0